Güncel Haberler

Medyada “yapay zeka” nın erozyonu … gerçek olmayan yorumcular tanımlandı! – Dünya Son Dakika, Yaşam Haberleri

Chatgpt 2022'de piyasaya sürüldüğünden beri, herkes herhangi bir konuda anında yorum yapabildi.

Genellikle ulusal gazetelerde yer alan, ancak aslında mevcut olmayan bu teknoloji; Görünüşe göre göründüğü gibi görünmüyor ya da büyük haber markalarında bu kadar görünür olduğunu haklı göstermiyor.

Bu şüpheli yorumculardaki artışta, gazetelerin halkla ilişkiler şirketleri (PR) etkili kabul edilmektedir.

Basın GazetesiAraştırma, bu yöntemin önemli bir sektör haline geldiğini ve bu durumdan yararlanan markalar için son derece karlı olabileceğini göstermektedir.

PRA ajansları hedef altında

Güncel bir örnekte; Güneş Gazetede tüketicilerle ilgili haberlerin editörü ve tüketici haklarının destekçisi Laura Purkess– [dünya çapında 30 binden fazla gazeteciyle buluşturan bir PR platformu olan] Cevaplar Yapay zeka tarafından kısa sürede ve muhtemelen yazılmış gibi görünen hazır yorumlar aldığını söyledi.

Ayrıca, temasa geçen Prsiale PR, ne soyadı ne de ajansın adı değildi; Ancak, yayın talebinden bir saat sonra, neredeyse her şeye hazır üç veya daha fazla yorum paylaştı.

Hayali Pasta Başkanı

Finansal teknolojinin uygulanması Remitly'nin PR müdür George DriscoltlBir gazetecinin talebine yanıt olarak, gıda trendleri hakkında yorum ararken, pastanın bir giysisinin önerildiğini söyledi. Buna ek olarak, bu şef kek için bir tarif blogu vardı.

Driscolt şunları açıklar:

“Yorum etkileyiciydi, deneyimi devam ediyordu. Ancak, kim olduğunu kontrol etmek istediğimde, internette ve sosyal medyada neredeyse herhangi bir iz bulamadım. Böyle bir dijital marka oluşturmaya çalışan biri için garip bir durumdu. İstekle ilgili bilgiler, telefonuma ekledim ve Whatsapp'ın profilinin fotoğrafına baktım. Whatsapp'ın fotoğrafı insanın fotoğrafı vardı.

Tüm konularda Rebecca Uzmanı

Başka bir örnekte, avokado'nun çevresel etkileri hakkında bir fikir arayan başka bir gazeteci, 'Rebecca' Adını meyve karbon izinden alan bilimsel bir eğitmen ayrıntılı bir yorumla ortaya çıktı.

Fakat 'Rebecca Leigh' Sadece bu alanda değil; Çalışan hakları, bütçeler, iş diploması ve gazetecilere yorum yapmak ve çok çeşitli “becerilere” sahip gibi müzikal iletim konuları.

Rebecca, Amerika Birleşik Devletleri'ne göre Fortune dergisi Vezik Business.com En iyi şirket eğitimi olarak “saygın” platformlarda bahsedilen birçok yorumu vardı.

Akademik Hizmet sitesinde bir profil, Rebecca 'Biyokimyasal ve Bilim Eğitmeni' bir giriş olarak. Ancak, aynı profil fotoğrafı, 'Sara Sparrow' Adı denilen başka bir “uzman” tarafından hazırlanmış gibi görünüyor Kurşun Ayrıca bir profile dahildir.

Rebecca LeighÜstelik Drbicuspid.com Diş hekiminin sitesinde ve burada uygulanması için bir iş planı yazma hakkında bir makale yazdı. Yönetim denemesi Vezik Lija Yardımı İki çevrimiçi yazma platformunda yazar olarak tanıtılır.

Rebecca, yapay zeka görsel yapım yazılımı kolayca taklit edebileceği (örneğin, yüzünün önünde bir fotoğraf gönderebileceği) veya çevre bilimlerinde uzman olduğunu kanıtlayabildiğinde, e-posta ile iletişimi tamamen kesintiye uğrattı.

Accademed Sözcüsü Basın GazetesiDedi ki:

“Profesyonel akademik makaleler yazmak için bir şirketiz. 11 yıldır bu sektördeyiz. Yazarlarımızın makalelerinde herhangi bir yapay zeka kullanması kesinlikle yasaktır. Yazarlarımızın gerçek isimlerini göremiyorsunuz çünkü tam anonimliği garanti ediyoruz.

Rebecca Leigh profiline gelince, aşağıdaki ifadeler kullanılmıştır:

“Bu bir yazarın tanıtım açıklamasıdır. Ancak, kullanılan adı ve fotoğrafçılık gerçek değildir, çünkü yazarlarımıza anonimlik garantisi sunuyoruz.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
handycasinozone.com freebetstake.com Elexbet